အပူဓါတ္ဆိုတာ ဘာလဲ


ထိုအပူဓါတ္ ဟူသည္လညး္ တစ္ေယာက္နွင့္တစ္ေယာက္ မညွာတာနိုင္ေအာင္ ၿဖစ္ေနေသာ ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ မာန္မာန နွင့္ ဣႆ၊ မစၦရိယ စသည္တို႔ပင္တည္း ။ ထို႔အပူဓါတ္သည္ ယခု ဘဝတြင္သာ ေၿခာက္ကပ္ေစသည္မဟုတ္၊ သံသရာ တစ္ေလ်ာက္ ေနာက္ေနာင္ဘဝ၌လည္း ေၿခာက္ကပ္ေစလိမ့္မည္သာ။ ထို႔ေၾကာင့္ထိုအပူုဓါတ္ေတြကို ယခုဘဝက စြမ္းနိုင္သမ်ွၿငိမ္းသက္လွ်က္ ၿမင့္ၿမတ္ေသာ စိတ္ထားၿဖင့္

ေမတၱာ ၊ ကရုဏာ၊ မုဒီတာ -ဟုူေသာၿဗဟၼစိုရ္အေအးဓါတ္ မၿပတ္စိမ့္စိုေအာင္ ၾကိဳးစားသင့္ၾကေပသည္ ။

သံသရာဆိုတာ ဘာလဲ
သံသရာတစ္ေလွ်ာက္ ဟုူေသာ စကားအရ သံသရာဆိုတာ ဘာလဲ ဟု စဥး္စားဖြယ္ရွိ၏ ။ သတၱဝါတို ့ တည္ေနရာ ဤကမၻာေလာကၾကီးကို သံသရာ ဟုေခၚမည္မဟုတ္ ။ စိတ္ ေစတသိပ္ ရုပ္တရားတို႔ တစ္ခုၿပီးတစ္ခု ဆက္ကာ ဆက္ကာ ၿဖစ္ေနမွု႔ကိုသာ သံသရာ ဟုေခၚသည္။

လူ နတ္ ၿဗဟၼာ ဆိုတာ ဘာလဲ
စိတ္ ေစတသိပ္ ၂ ပါးကို နာမ္တရားဟု ေခၚ၏။ ထိုနာမ္တရားနွင့္ ရုပ္တရားတို႔ ေပါင္းစပ္၍ ဆက္ကာ ဆက္ကာ ၿဖစ္ပ်က္ ေနေသာ အစဥ္အတန္းကိုပင္ လူ ၊ နတ္ ၊ ၿဗဟၼာဟု လည္ေကာင္း၊ ပုဂၢိဳလ္၊ သတၱဝါ၊ ငါ၊
သူ၊ ေယာက်ၤား၊ မိန္းမ ဟု လည္ေကာင္း ေခၚၾကရသည္။ စင္စစ္မွာ ရုပ္နာမ္ ၂ ပါးကို ဖယ္ထား
လွ်င္ လူ၊ နတ္ ၊ ၿဗဟၼာ သတၱဝါ ဟူ၍ သိၿခား မရွိေတာ့ေခ်။

ရုပ္ နာမ္တို႔ ဘာေၾကာင့္ ၿဖစ္ၾကသလဲ
ရုပ္နာမ္ တရားအစုတိုရ၏ ဆက္ကာ ဆက္ကာၿဖစ္ပ်က္ေနၿခင္းမွာလည္း အေၾကာင္းမဲ သက္သက္ၿဖစ္ပ်က္ေနၾကသည္မဟုတ္။ မိမိတို႔ အၿပင္ဘက္မွာ အၿမဲေတြ႔ၾကဳံေနရေသာ အာရုံမ်ားနွင့္ မိမိတို႔
သႏၱာန္ဝယ္ ေရွးေရွးက ၿဖစ္နွင့္ေသာ ကံမ်ားေၾကာင့္သာ ရုပ္ နာမ္ တရားတုိ႔ဆက္လက္၍ၿဖစ္ပြားေနၾကသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ရုပ္နာမ္ၿဖစ္ဖို႔ရာ အၿပင္ဘက္က အာရုံအေၾကာင္း၊ ေရွးေရွးက ကံအေၾကာင္းဟု အေၾကာင္း ၂ မ်ိဳး ရွိသည္။


အေရးၾကီးေသာ အေၾကာင္း
ထို ၂ မ်ိဳးေသာ အေၾကာင္းတို႔တြင္ အၿပင္ဘက္၌ ေတြ႔ၾကဳံရေသာ အာရုံအေၾကာငး္မ်ားသည္ အတြင္းစိတ္အမ်ိဳးမ်ိဳးၿဖစ္ေအာင္ အရိပ္အေရာင္ ၿပရုံသာ ၿဖစ္၍ အေရးမၾကီးလွ။ ေကာင္းေကာင္းဆိုးဆိုး အၿပင္
အာရုံတစ္မ်ိဳးမ်ိဳး နွင့္ ေတြ႔ရာဝယ္ မိမိ၏ အတြင္း စိတ္ဓါတ္ ေကာင္းမြန္ဖို႔သာ အေရးၾကီးေပသည္။
ဆိုလိုရင္းမွာ မိမိတို႕ အတြင္းစိတ္က အၿမဲေကာင္းမြန္ ေနပါမူ ေနာက္ေနာင္ ဘဝ၌ ၿဖစ္သမွ် ရုပ္နာမ္တို႔ အေကာငး္ခ်ည္းသာ ၿဖစ္ရေပမည္။ တစ္ဘဝ ေၿပာင္းေသာ္လညး္ စိတ္ေကာင္း ၊ ရုပ္ေကာင္း (လူ၊ နတ္၊ ၿဗဟၼာ သတၱဝါအေကာင္း) ခ်ည္း ၿဖစ္ရ၏ ။ မိမိတို႔ အတြင္းစိတ္က ယုတ္မာဆိုး၇ြားေနပါမူ (ေရွ႕ေရွ႕တုန္းက စိတ္ေကာင္းအတြက္ ယခုဘဝမွာ ေကာင္းလ်က္ရွိပါေသာ္လညး္ ) ေနာက္ေနာင္ဘဝတို႔၌ စိတ္ဆိုး ၊ ရုပ္ဆိုး (ငရဲ ၊ ၿပိတၱာ၊ တိရိစာၦန္ မ်ိဳး ) ခ်ည္းသာ ၿဖစ္ရမည္ဟု ဆိုလိုသည္။
ဤ စာသားမ်ားကို အရွင္ဇနကာဘိဝံသ ၏ ကိုယ့္က်င့္အဘိဓမၼာ စာအုပ္မွ ဖတ္ရူ ေရးသား ၊ ကူးယူး ထားၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။

0 comments:

Post a Comment